background

Terminal w Szczecinie


Terminal w Szczecinie - 56 700 m3

Podstawowe uzbrojenie terminalu, relacje przeładunkowe i powierzchnia magazynowa.

  • nabrzeże przeładunkowe dla przeładunku produktów III klasy niebezpieczeństwa pożarowego i produktów bezklasowych
  • nabrzeże przeładunkowe dla produktów I, II, III klasy niebezpieczeństwa pożarowego
  • nabrzeże postojowe dla barek i małych statków
  • stanowiska załadunku autocystern
  • kolejowe stanowiska do przeładunku produktów płynnych
  • kolejowe stanowiska do przeładunku metanolu
  • kolejowe stanowiska do przeładunku produktów ropopochodnych
  • stanowisko przeładunku statków wyposażonych w 3 morskie ramiona przeładunkowe EMCO DN200
  • stanowisko przeładunku statków wyposażonych w 1 morskie ramię EMCO DN200 dla produktów III klasy
  • dwie wagi samochodowe
  • jedna waga kolejowa
  • trzy przepompownie
  • tory przeładunkowe i odstawcze
  • zbiorniki magazynowe znajdujące się w składzie celnym oraz w składzie podatkowym

 

RODZAJE WYKONYWANYCH USŁUG

Zbiorniki magazynowe terminali:
V = 500 m3 - szt. 3 
V = 1 000 m3 - szt. 3 
V = 2 000 m3 - szt. 1 
V = 3 600 m3 - szt. 2 
V = 4 000 m3 - szt. 2 
V = 6 000 m3 - szt. 1 
V = 6 500 m3 - szt. 1
V = 7 500 m3 - szt. 3

Usługi przeładunkowe i spedycyjne produktów ropopochodnych III klasy niebezpieczeństwa pożarowego oraz bezklasowych

W skład terminalu wchodzą:

  • dwa zbiorniki o pojemności 3 600 m3 
  • dwa zbiorniki o pojemności 4 000 m3 
  • trzy zbiorniki o pojemności 7 500 m3

Zdolność przeładowcza terminalu: od 50 do max. 600 m3/godzinę w zależności od rodzaju i kierunku przeładunku.

Kierunki przeładunku:

schemat-ropa.jpg
Usługi przeładunkowe, składowania i spedycyjne metanolu

W skład terminalu wchodzą:

  • jeden zbiornik lądowy o pojemności 6 000 m3 
  • przepompownia 
  • wagi: kolejowa i samochodowa
  • tory przeładunkowe
  • nalewaki do załadunku autocystern
  • nalewaki do załadunku cystern kolejowych
  • instalacja do rozładunku statków 
  • estakada rurociągów 

Zdolność przeładunkowa terminalu wynosi:

  • rozładunek statku: do około 300 ton/godzinę
  • załadunek cystern kolejowych: do około 75 ton/godzinę 
  • załadunek autocyster: do około 50 ton/godzinę

Kierunki przeładunku:

kierunki-kujota-2.jpg
Usługi przeładunkowe, składowania i spedycyjne bioetanolu

W skład terminalu wchodzą:

  • jeden zbiornik lądowy o pojemności 6 500 m3 
  • przepompownia 
  • wagi kolejowa i samochodowa
  • tory przeładunkowe
  • instalacja do załadunku statków 
  • estakada rurociągów  

Zdolność przeładunkowa terminalu wynosi:

  • załadunek statku: do około 300 ton/godzina
  • rozładunek cystern kolejowych: do około 1 200 ton/10 godzin  

Kierunki przeładunku:

schemat-bio.jpg
Usługi przeładunkowe i składowania nawozów sztucznych

W skład terminalu wchodzą:

  • jeden zbiornik o pojemności 2 000 m3
  • jeden zbiornik o pojemności 1 000 m3
  • trzy zbiorniki o pojemności 500 m3 każdy
  • tory przeładunkowe  z / na cystern kolejowych 
  • przepompownia autocystern 
  • instalacja do załadunku statków
  • wagi: kolejowa i samochodowa
  • estakada rurociągów

Zdolność przeładowcza terminalu: 1 200 ton/dobę

Kierunki przeładunku:

kierunki-kujota-4.jpg
Usługi przeładunku towarów bezklasowych

W skład terminalu wchodzą:

  • dwa zbiorniki o pojemności 1 000 m3 każdy
  • tory przeładunkowe z / na cysterny kolejowe
  • przepompownia autocystern
  • instalacja do rozładunku ze statków
  • wagi: kolejowa i samochodowa
  • estakada rurociągów